Sunday 7 April 2013

PREMIUM BEAUTIFUL biz?


Kenapa saya buat PREMIUM BEAUTIFUL biz?

1BOSAN KERJA
Saya dah bosan sangat dengan kerja skang ni..everyday buat benda yang sama..abis 1 dtg 1 kerja..arghhh..bosan tahap gaban!!!

2. DUIT..SAVING???
Bab gaji xyah citer..skang ni RM1k-RM2k amat2 kecik sgt nilainya...nak bayar rumah,kereta,kredit kad,insuran n macam2 lagi..sampai reward utk dia sendiri and saving pun tak lepas.

3. AZAM YANG TAK TERCAPAI
Setiap tahun pasang azam baru, tapi tak pernah tercapai especially pangkat..kerja tip top tapi tak dapat2..

4. SUKA SHOPPING
Nak shopping hanya guna duit lebihan gaji..itupun kalau ada..kalau x cukup cuba tengok gaji bulan depan pulak..belum masuk bab shopping anak2

5.TRAVEL
Boleh,,,tapi kena simpan untuk tempoh yg lama sangat..itupun kalau takde emergency nak pakai duit..dalam negara pun tak abis lagi inikan luar negara.

Saya yakin biz PREMIUM BEAUTIFUL ini dapat mengubah kehidupan saya kepada yang lebih baik.
 
Saya sudah menjadi ahli 
GLAM (GREEN LEADER ACADEMY MALAYSIA)
 
 
Anda bila lagi???
 
Jika tidak mencuba sekarang...bila lagi??
 

Sertai saya untuk sama2 di bawah pimpinan hebat HANIS HAIZI dan AIN ISMAIL
 
 
Hubungi saya untuk keterangan lanjut
 
012-2464525
 
atau
 
salizamalek@gmail.com 



-

1 comment :

  1. Good job...hope saliza dapt mengubah nasib kepada mereka yg berminat..tggu apa lagi...mmg berkesan dan amat berbaloi

    ReplyDelete