Tuesday 3 September 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013

Alhamdulillah kita semua selamat menjalankan ibadat puasa

selama sebulan dan berpeluang 

menyambut hari kemenangannya iaitu 


 HARI RAYA AIDILFITR !!!

 

Tahun ni we all sambut dekat

kampung halaman tercinta saya di N.Sembilan..

 

Setiap tahun memang menjadi tradisi kami sekeluarga 

mesti ada tema colour baju..

seperti sebelum2 ni colour purple,silver,gold,hijau dan oren.

So tahun ni ikut pilihan anak sulung saya Qasih

 of course colour dia PINK : )

 

 So guys..how's your Raya? 

 


us in pink




Time ni paling seronok..bersalam-salaman di pagi raya..

ada sesetengah orang time ni menangis2 kesedihan

tapi kitaorang lain sikit coz time ni lah  moment paling seronok

bila memasing dapat duit raya..

bebudak la paling SYOK..hehehe..

 


Mak Abah..sedondon gitew..Always in my heart!!

with my love

Big Family..ada yg tak masuk dlm pic ni..total cucu Pak Malek da 13 orang..

Selesai kekecohan di rumah, kitaorang terus pergi beraya 

ke kampung sebelah mak dan makcik2 sedara. 

Betul2 beraya sakan sampai tengah malam baru balik..huhuhu..

bersambung keesokan harinya..ke sebelah abah pulak..

baru fair kan..

Alhamdulillah everything doing well and safe.

 

Setiap malam kitaorang memeriahkan suasana kampung dengan himpunan bunyi mercun and bunga api..

boleh saya katakan suram kalau tak ada bunyi2 macam ni..

tapi frust jugak coz anak kedua saya Qaira penakut..

redha je lah..

 


 

Actually banyak lagi moment yang saya nak 

kongsikan pada anda semua 

tapi nantikan entry2 saya yang seterusnya ya..


Terima Kasih Allah..

 

Tahun ini kitaorang dapat beraya bersama lagi

 

Syukur ke hadrat mu Ilahi..AMIN



LOVE

salizamalek



No comments :

Post a Comment