Sunday 1 December 2013

MUT21- the 21st Anniversary


 

I'm BACK! ;)

It took ages for me to upload my journey..
and I am truly sorry for the delay.

I hope most of you are still interested to 
hear more story from me!!

Okay...so here we go..


Majlis Ulangtahun Syarikat ke-21 (MUT 21) 
telah berlangsung pada
 9 November 2013, di MIECC.

Macam-macam rintangan yang dilalui untuk 
menempuh tarikh keramat ni..hihihi..
apapun TAHNIAH untuk diri sendiri and my group kerana
berjaya menghadirkan diri ke majlis yang berprestij ini.


I feel so proud to be under Hai-O Marketing and  
Green Leaders Academy Malaysia (GLAM)
 eventho tak sampai setahun lagi kan tapi 
pelbagai event telah disediakan. 

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi kerana 
dipertemukan dengan business yang menakjubkan..
AMIN

"BRIDGING PEOPLE ACROSS BOUNDARIES"


My beautiful partner all the way from Pantai Timur

  Girlss..

 Show time..dapat duduk kat area VIP lagi tu..weewit!!

The stage

Award for the achiever

Us..



We are a bit rushing to leave due to 
have another event to attend.


So kitaorang tak dapat nak tengok performance from
Misha Omar (my favourite local artist) dan menyaksikan 
kak Maisarah Ibrahim (presented by our GLAM) untuk berkongsi kisah kejayaan beliau.





"Goyang Duyu" lead by CDM Razali Zain



Petang itu juga company ada menyediakan
 special runway show iaitu 
"Premium Beautiful Classic meets Elegance"


Here's our official brazilian model the beautiful 
Dani Maia was wearing 
Premium Beautiful Elegance.

 Its was great to be here and big hands to give to
our lovely company!!



Fantastic event for the fantastic people!!

Stay tune for our next event only with GLAM..


Of course more picture to see..hihihi

-peace yo-


No comments :

Post a Comment